Tema: Re: Skaitikliu keitimas/tikrinimas
Autorius: aaa
Data: 2015-12-16 17:46:40
> Siaip idomu ar cia normali praktika pakabinti ant daugiabucio duru lapuka,
> kad "UAB ****", kuris atstovauja vandens, duju ar elektros tiekieja, nori
> tokia diena ir tokiu valanda pateikti i busta ir tikrinti ar keisti
> skaitiklius. Dar pagrasoma, kad neisileidus gali buti traktuojama kaip
> sutarties su tiekeju pazeidimas :)

Pas mane privaciam name buvo ant vartu tvoros prisege su knopkemis
anologiska rasteli, nes vartai uzrakinti ir i teritorija niekas neieina.

O realiai ten negyvenam nes deklarave emigracija.

Visi grasinimai baigesi tuo, kad susirado normaliai telefonus  (nes buvom
juos deklarave visose paslaugu tiekimo imonese)  ir pasiskambine maloniai
pasiklause, kada bla bla...negalim va jusu rasti... gal kazkaip galima butu
susitarti, nes norim ten bla bla patikrint skaitliukus.....
Na tai atsakem, aisku galima, tik po 3 men. kai grysim atostogu...
ir nieko, palauke...