Tema: Re: Įmonės konfidencialios informacijos uždraudimas 3 metus
Autorius: Aras
Data: 2015-12-09 10:01:32
Tą supratau. Bet jeigu sutartyje parašyta, kad konfidenciali informacija yra Bendrovėje naudojami techniniai sprendimai, kurie nėra stebuklas (tokius ir panašius naudoja ir dalis konkurentų), tai ar čia viskas tvarkoje? Sakyčiau, kad jeigu tie sprendimai neišvardinti arba kažkaip neįteisinti (įmonės įsakymais ar kokiais nors patentais...), tai jie kaip ir laisvi išsinešti?