Tema: Re: Ir vėl apie spamą klausimas
Autorius: ManXP
Data: 2015-12-08 23:11:53
Galima... Bet is kitos puses ziurint, tai cia tas pats, kas matant, jog
kazkas pyzdina tavo masina, tu ne pranestum atitinkamom institucijom, o
pasakytum ubagiukams, kad nenori, kad jie pyzdintu is taves

P.S. Vietoj pyzdinimo galima isirasyt bet kuria kita neteistea veikla (nes
garantuotai atsiras kas nors, kas pasakys, kad negalima lygint tokiu dalyku
lygiagreciai)

"gopenzo"  wrote in message news:n47fqk$5h4$1@trimpas.omnitel.net...

tai gal tu pirma su jais susisiek ir pasakyk kad nebenori gauti?