Tema: Re: skambina policija
Autorius: Exx
Data: 2015-12-07 14:04:01
On 2015.12.07 13:53, Night wrote:
> Jau man atrodo buvo apie tai sneketa, neateis niekas. Skambutis yra
> zymiai pigiau ir efektyviau uz lapuku siuntinejima del keliu euru
> baudos. Nors aisku, kaip teisines valstybes gyventojas galetum isdiziai
> laukti povestkos ir nevaziuoti atsiskaityti uz savo nuodemes :)

sneketi galima ilgai ir nuobodziai - bet kalbam is esmes, jei nera is
policijos rasto, kad atvykti, - i telefono skambucius galima ir nekreipt
demesio? Idomiausia, kad masina ne mano vardu, o paskambino man
asmeniskai, nes pazeidimas, kaip suprantu, tik toks - pastaciau 2
minutem masina, uzkisau uz lango telefono numeri - is cia zino numeri,
nuejau 15-20 metru ir paskambines atidaviau klientui dokus - viskas,
grizau ir isvaziavau. Taip, kazka tuo metu buvau uzstates - net
neabejoju, bet 2 min (ir tu dar nebuvo), su telefono numeriu, vistiek
nepadejo ziuriu.