Tema: Re: kova su kaimynu :)
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-02 09:27:24
O policija vazhiuoja, kai zhmones remonta darosi? Kala, grezhia, shtrabus pjausto?
Dirba namie prie kompo - cia pensinyko problema? Ukinei komercinei veiklai deretu isigyt ar ishsinuomuot tam tinkamas patalpas, ir ramiai sau dirbt su tuo kompu.
Beje, priesh keliolika metu teko turet aukshtu zhemiau jautria kaimynka pensinyke, vis skusdavosi, kad pas mane birbia tie kontjuperiai jai ilsetis neduoda, ir kad vaikshtau vis, o jai girdisi ir vel ramybes nera,  ir kad kontjuperiai radijacija generuoja ir ja nuodija.