Tema: Re: keli klausimai teisininkams
Autorius: idomu
Data: 2008-12-21 17:09:11
taip, kalba eina butent apie idarbinima uzsienyje. Nezinau konkreciai ka ta
licencija apibrezia, ir ar ji yra butina visoms idarbinimo agenturoms kurios
idarbina uzsieniuose, bet kad sita apie kuria kalbu neturi tokios, tai
faktas.
Kodel toks klausimas kilo ? todel kad nevisai ja pasitikiu, taciau per durna
galva pasirasiau sutarti ir sumokejau dali imokos. Ir dabar galvoju kokios
mano kaip kliento galimybes nesekmes atveju ta suma susigrazinti ? sutartis
ne visai mano naudai, faktiskai, visiskai nenaudinga. Bet jei neturi
licencijos - tai cia jau sis tas ant ko galima uzsikabinti (tuo atveju jei
isistatytu kiaules akis).
Kol kas neturiu jokiu duomenu ar faktu kad ta agentura apgaudinetu zmones.