Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: Silvano
Data: 2008-12-18 14:38:23
lengvatu atsaukimas atgal negalios. o pagal tavo logika, kuria destei del
sodros, iseitu, kad jie turetu teise pareikalauti grazinti viska, ka tu
sutaupei iki 2009 metu :) kaip tau toks istatymas butu ? :)
del dividendu tas pats - cia galioja bendrieji teises principai. Jeigu
ishsimoki (gauni pajamas) 2009 m., tai apsimokestins pagal pajamu gavimo
metu galiojanti istatyma.

o lengvatomis tiketi tai nereikejo..negali juk buti naivus ir tiketi, kad
pvz busto lengvata galios visus 20 ar 40 metu, kol tu turesi busto paskola
:))