Tema: Re: statybos darbai kazkaip vel atsigavo....
Autorius: Levas
Data: 2008-11-24 19:49:10
kokia snekta? Mikapo - tokia kontorele mane biesimo. F.Petrauskas patarkavo, nors ir nenubaude, bet kiek aprimo- tik pradejo prie kiekvieno spamo (HMTL doke) rasyti kad as esu spamo autorius. Taip bande kersyti :) Bet mikapo spamino per yahoo serverius, todel buvo nenubaudziami, tuo tarpu "statybininkai" kala is TEO ip adresu.

--
Bye, Levas