Tema: Re: Zebra TEO Premium. LAN ir šviesolaidis. Klausimėlis
Autorius: Andr
Data: 2008-11-04 18:21:03
Zinok visi interneto tiekejai apgaudineja. Maxima irgi apgaudineja. Seimas
irgi. Vienu zodziu visi meluoja ir is tavo pinigu gyvena. Geriau nieko
nepirk ir nieko neuzsisakyk. Nenaudok elektros, duju, vandens nes ten irgi
gali apgaut.
P.S. paranoja gal ir geras dalykas kai pagalvoji. Padeda pinigus taupyt...