Tema: Re: Klausimas del Teo zebra modemu (Thomson TG585 V7)
Autorius: YZF
Data: 2008-09-22 20:26:05
Atsidariau ta user.ini faila tai radau tokia info prie nat:

[ nat.ini ]
ifconfig intf=LocalNetwork translation=transparent
ifconfig intf=ip_wan translation=enabled
mapadd intf=ip_wan inside_addr=192.168.1.64 protocol=tcp
outside_port=4662-4662 inside_port=4662-4662 mode=inbound weight=10
mapadd intf=ip_wan inside_addr=192.168.1.64 protocol=udp
outside_port=4672-4672 inside_port=4672-4672 mode=inbound weight=10
config

Tai kaip suprantu tik 4662-4672 dabar jis forwardina?

Kaip man reiketu pvz 1234 porta tuomet forwardinti pas save?
mapadd intf=ip_wan inside_addr=192.168.1.64 protocol=udp
outside_port=1234-1234 inside_port=1234-1234 mode=inbound weight=10  ?