Tema: Re: Tako SMTP pakeitimo pranešimas - WTF?
Autorius: Erlandas
Data: 2008-09-19 08:52:41
Siuntinėjo ir man. Niekaip nesupratau kodėl, nes turim savo SMTP.
Tačiau radau, kad viena tikrinama dėžutė per MagicMail buvo palikta
su pop3.takas.lt ar (mail.takas.lt) nebepamenu. Pakeičiau į pop3.zebra.lt
ir dabar kurį laiką šių laiškų nebegaunu. Matyt Teo tikrina ne tik 
išsiuntimą.
Ir kas kreipiasi į takas.lt gauna šį laišką. Gal klystu.

"krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gass7c$htd$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar kam nors keikiasi/sutvarkė tai, kas žemiau surašyta? Nieko bendro su 
> taku ir SMTP neturime (SMTP mūsų yra). Siuntinėja jau pusmetį random, 
> užkniso.
>
>
> ------------------------------------------------------------
>
> Gerb. Kliente,
>
> Pranešame, kad visi pašto vartotojai nuo 2008 m., kovo mėn. turėjo 
> pasikeisti pašto programų nustatymus:
>
> http://www.teo.lt/lt/pranesimai_spaudai-904-1536.html
>
> Jūsų pašto programos nustatymuose būtina pakeisti SMTP serverio pavadinimą 
> į smtp.zebra.lt, ir įjungti SMTP autorizaciją.
>
> Jeigu to neatliksite, negalėsite išsiųsti Jūsų elektroninių laiškų.
>
> Pakeitimus atlikti nesudėtinga ir visą reikalingą informaciją bei 
> instrukcijas rasite čia:
>
> http://internetas.zebra.lt/pastas/smtp/smtpkeitimas
>
> Jei laiškus siunčiate iš įmonės kompiuterio, prašome šią žinutę persiųsti 
> Jūsų Informacinių technologijų administratoriui.
>
> Norėdami IT specialistų pagalbos, kurie padėtų sutvarkyti pašto programų 
> nustatymus ar Jums pageidaujant tai padarytų nuotoliniu būdu, galite 
> skambinti Informacinių technologijų pagalbos numeriu – 1518.
>
> Pagalba visais IT klausimais teikiama visą parą, skambučio kaina TEO 
> tinkle 2Lt/min., iš kitur - 3Lt/min. Daugiau apie paslaugą:
>
> http://www.lintel.lt/lt/paslaugos/1518
>
>
>
>