Tema: Re: pas kaimynus :)
Autorius: Levas
Data: 2008-09-08 21:45:46
va kad baisiausia. Baznycia, kaip organizacija, senesne uz valstybe yra atleista nuo VISU mokesciu. Jie net nemoka zemes mokescio ir ju aukstesnio rango kunigeliai per sienas vaiksto su diplomatiniais pasais. Visa baznycios buhalterija yra uzdara ir musu LR valdziai neprieinama. Jie atsiskaito tik popieziui. Tai mane kiek biesina, bet dar labiau biesina, kad baznycia nieko neinvestuoja i savo nekilnojama turta- paprasti zmogeliai pastato baznycias ir atiduoda svetimai organizacijai. Ir zinokit, baznycia TURI shaibu.

--
Bye, Levas