Tema: Re: Vinitos internetas
Autorius: Htims Nhoj
Data: 2008-09-04 14:53:43
nu tai palygink, ar geriau tureti interneta su 100 Mbps, kuris luzta ~30 min
i menesi, ar tureti interneta 2 Mbps, kuris niekada beveik neluzta, bet
moketi reikia ta pacia kaina?
kazin kuri dauguma rinksis ka? :) as suprantu kad 2 Mbps su afygienu
stabilumu yra super dalykas, nu bet taciau 100 Mbps nusveria viska, anksciau
maniau irgi kad 2 Mbps uztenka viskam, taciau kai pasedi ant 100 Mbps
nebesinori jokio leto interneto, tuo labiau kad ten irgi jau atsiranda IP
TV, netgi HDTV formatais...

koks ten bebutu marketingas, bet skaiciai nulemia savo.

As pats siuo metu naudoju 100 Mbps ir esu isivedes vinitos kabeline TV, jau
keloi metai (kelis metus naudojau ir ju interneta). todel gerai zinau
pliusus minusus tiek vieno tiek kito. namams pilnai uztenka tokio stabilumo
kai karta i menesi uzluzta kuriam laikui, bet visa kita buna daug kartu
geriau, nei tame internete kuris niekada neuzlusta...