Tema: Re: Zebra optimalus+ ir portai
Autorius: Zygios
Data: 2008-08-21 17:41:59
IP pasikeite, bet as naudoju DynDNS tai viska sutvarkiau ir ip pasiimta
reikiama.
Kas keiciausia kad neveikia tik 81 ir 21 portas, Remote desktop portas 3389
veikia, 8081 portas veikia, 22 ssh portas veikia.

Junkiantis prie FTP FileZila log'as rodo:
Error: Connection timed out
Error: Could not connect to server

Skambinau i TEO tai kolkas jokio rezultato, nukreipe kur padeda konfiguruoti
routeri, bet kaip pasakiau situacija irgi nieko negalejo padeti.

Dar daznai pasitaiko ir toks log'as
Error: Invalid hostname or host not found
Error: Critical error
Error: Could not connect to server

Bet bandant prisijungti antra karta gaunu log'a: