Tema: Re: Del nulauztu programu ir dainu isuntimosi Vokietijoje
Autorius: Levas
Data: 2008-08-16 13:18:03
labiau panasu i moralini spaudima. Nes visos zinios: vienas zmogus girdejo, kad jo pazystamo pusbrolio zmonos dedes sunaus sugyventine buvo nubausta... :)

Bet zinant vakarieciu zmoniu naivuma, visai yra tikimybe, kad pats nubaustasis atskleide savo asmeninius duomenis ir savo neteiseta veikla. Arba dare bizniuka- downloadino ir pardavinejo. Tai pakeliui nubaude pagal visus punktus.

--
Bye, Levas