Tema: Re: Zebrinis routeris
Autorius: RmG
Data: 2008-08-12 20:01:55
Galima oficialiai naudoti ZTE ZXDSL831 AII su pliusiniais planais, jis turetu veikti.
http://internetas.zebra.lt/pagalba/duk#53
Del routerio, ir man idomus klausimas, ar veiktu su pliusiniu planu pvz. Buffalo WHR-G125 routeris + ZXDSL831 modemas. Tada pakeisciau plana i "pliusini" su minimaliom islaidom. Bet dar ne daug kas su tuo susidure, arba info nera.
Teo pagalbos e-mailas uzluzes (jei jie apskritai noretu atsakyti i toki klausima).