Tema: Re: bevielis internetas
Autorius: Feniksas
Data: 2008-08-09 02:12:21
naudojausi pries ~2 metus, vilniuj baltrusaicio g
rysys buvo geras, tiek kiek pasake ir daugiau, pingas i uzsieni labai geras,
sutartis neterminuota, suporto berniukai keliskart buvo atvaziave del
problemu ir t.t. viskas normaliai, apmokejimo salygos lankscios, bosas vardu
Kastytis - sukalbamas.

tik...

problema tame, kad tinklas buvo ant snargliu mano name, nes statybininkai
komunikacinius vamzdzius uzgriozdino ir negalejo niekas normaliai pro ten
slangu prakist, todel nebuvo name pvz Vinitos, nor aplinkiniuose namuose
viskas ok. ir b4net'as taip ir neivede normalios sistemos, viskas kabejo ant
snarglinu switchu, kurie nusprogdavo po beveik kiekvieno elektros dingimo...
del to ir teko atsisakyt..

taigi, nepaisant sito dalyko visi kiti atsiliepimai teigiami. siulau
pasidomet, kaip ateina internetas iki konkreciai tavo namo - jei ten sistema
patikima ir ilgai veikianti, tuomet visa kita pas juos labai normaliai. ir
nelaiko taves sh kaip telekomas

tiesa, dar pries tai naudojau Vinita - apie juos atsiliepimai TIK teigiami
;) Vinitai teikciau pirmenybe.