Tema: Re: TEO optimalus plus (ne sviesolaidis!)
Autorius: Paulius
Data: 2008-08-07 22:12:59
netoli servas teo ir vartotoju neuzkysta dar. Bet siap tai kiek is zmoniu
skundu tai sako kai iveda internetas pasaka bet po puse daug maz metu
internetas tragiskeja taip kad naudotis darosi neimanoma. Vakar buvau pas
zmogu kuris naudoja bazini teo plana. Tai padares uzklausa googleje jos
neuzkrove. (windows katik instaliuoti)

"siaip" <s@s.s> parašė naujienų
pranešime:g7f858$20n$1@trimpas.omnitel.net...