Tema: Re: TEO - gaidys
Autorius: unce
Data: 2008-08-07 17:28:55
Aš Teo vietoje padaryčiau nors porą kartų per metus atvirų durų dieną. Ateini ir gali konsultuoti tokius pat skambinančius. Pasikeistų požiūris tiek į save, tiek į paslaugą, tiek į tai, kas kam skolingas. Net ir per tą vienintelį lūžimą aplink mane konsultantas taip šokinėjo, kad negalėjau pykti, tuo labiau kad internetas namie man tikrai nėra gyvybiškai svarbus.
O manai priverstum juos pakeisti standartinę sutartį? Mes vis dar apie namų vartotoją kalbam?