Tema: Re: Dar kart del Teo pliusiniu planu
Autorius: M.M.
Data: 2008-07-29 10:31:06
nesamone, skambint i supporta.. pff, dar gal manuala skaityt.. jis ka?
lameris?
:)
po teisybei vakar buvo nulinkes Zebru DHCP serveriuks.. ar kazkas
panasaus...
gal pataikei i ta momenta... kiek zinau dafiga kas buvo be intiko

varai namo ir ziuri, negauni IP, skambyk i Teo...
ir sakyk "laba diena, turiu bedu su jusu teikiama interneto paslauga,
negaunu aIPy adreso, DSL dega"
tau pasakys "dabar isjunkit savo modema ir palaikykit kelias minutes,
perkrausim iranga"
po kiek laiko sakys "aciu, kad palauket, dabar jau galite isjungti modema"
"ar internetas veikia?"
idealiu atveju sakysi "taip, aciu"
tada jie pasakys "gal dar turite kokiu klausimu, apie musu paslaugas?"
tu pagalvosi "eikit na}{ui" , bet busi mandagus ir pasakysi "ne neturiu,
aciu"
tau pasakys "tada, dekui kad naudojates Teo paslaugomis, geros dienos"
ir pades rageli...

p.s.
cia zinoma taip bus idealiu atveju, jei nekils komplikaciju
gi paprasta, skambyk