Tema: Re: del muitu is kinijos
Autorius: Levas
Data: 2008-07-17 20:00:23
muitas+PVM eina nuo ideto invoice. Jei siuntejas ir gavejas yra privatus asmenys, tai galima rasyti invoice+siuntimas <160Lt ir nebus jokio muito. Svarbu kad parasyti forma (zaliaji lapeli ar dar kur nors) kad "gift".

Siuntimo kainos priklauso nuo Kinijos regiono ir kiniecio gerumo. Jei eis preke is Hokgkongo http://www.hongkongpost.com/eng/postage/index.htm
Jei is kito anklavo, tai gali kistis. Kinieciai megsta uzkelti persiuntimo kaina. Neuzmirskit vietines valiutos kursu. Jei kaina bus nurodyta tik $ zenklu, muitininkams sakykit kad tai honkongo doleriai. :)

O jei sius per DHL/UPS tai kaina bus kosmonautiska.

Parasyk kinieciui, kad paskaiciuotu- kam cia klausineji? :)

--
Bye, Levas