Tema: Re: Youtube Dark mode native!
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-08 14:25:22
Nu tai aš pakankamai atvirai šį kartą papriekabiavau, o tie suabsoliutinimai
tik dėl to, kad pats nepamenu kada buvai sutikęs, kad MS š... sumalė.
O su tavo sakiniu, kuris yra šio posto apačioj aš sutinku 100% ir MS čia
vienas lyderių, ypač turint omeny, kad pakankamai iš arti santykiauju su jų
produkcija jau >20 metų, t.y. tos nuograužos, kuriom mus MS šeria
paskutinius kelis metus nei iš tolo neprimena to, ko anksčiau buvo galima iš
jų tikėtis. Anksčiau pasitaikydavo bug'ų (ir tai normalu), o dabar jų tiek,
kad pradeda per juos gerų dalykų nesimatyt (o gal jų jau ir nebeatsiranda?
:-))
"prisitaikyti prie naujo"? Čia ble užsiraukus džiaugtis, kad esi verčiamas
už šūdą babkes mokėt? Ne nx, geriau parėkausiu, taip bent savo blogą
energiją išliesiu, o jei daug rėkiančių atsiras, tai gal ir tie
zalūpakakčiai kiek mąstyt pradės (kai sako, lašas po lašo ir akmenį pratašo.
Nes jie dabar atvirai iš savo vartotojų tyčiojasi, o vat pabėgt taip staiga
dėl ne kartą ir newsuose aptartų priežasčių - dažnai šansų be. Bet laikas
viską sudėlios į savo vietas, aš tuo irgi tikiu, tik va nemanau kad MS
vartotojams yra tas pats, kas gamtos jėgos dinozauram, dar pažiūrėsim kas ką
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/