Tema: Re: Sukasi TEO tv per WiFi?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-02-08 18:30:08
nu tai būtent TEO, buvau pakūręs temą gal hardware grupse. buvo ten
niuansų, bet panašu pagrindinis - kažkaip nepastebėjau, kad
prailgintojas su apsauga nuo elektros šuolių :). Tai į tą įkišus
powerline veikia nelabai.

Kaip jau rašiau, su tiesiog AP galima sakyt visiškai nėjo, nors
matuojant greitį duoda ~40mb/s. kažkaip jaučiu ten problemos su pačio
technicolor wifi, abo tie mano įdėti wifi priedai yra du vienam
televizoriui - iš technicoloro ryšį gauna per laidą ir tarpusavy
bendrauja per wifi.