Tema: Re: IP isorinis ir ne kokiu turi skirtumu
Autorius: [ab]
Data: 2008-07-13 23:55:17
Nzn kodėl jie taip aiškino.
Išorinis ip padaro įrenginį kuriam jis suteiktas prieinamu iš visur.
Kitaip tariant jeigu tai tavo pc IP vadinasi prie jo galima prisijungti
ir jį valdyti, o tai yra ir gerai ir blogai.
:)
Rekomenduočiau dar nusipirkti ruterį, kuris kažkiek užmaskuotų tave nuo
išorės interneto, o jeigu kažkokio porto prireiktu galėsi tiesiog
ruteryje pasikonfiginti.