Tema: Re: Mikrovisatos internetas
Autorius: IksEr
Data: 2008-06-24 22:17:15
Preambule: nuo birzelio 1 d. turejo pakeisti plana+perrasyti sutarti.
Veiksmas: kaip ir reikejo tiketis, birzelio 1 d. internetas.. dingo. Nors ir
sekmadienis, bent bandom skambinti i gedimu registracija, ir, o stebukle, is
pacio ryto atsiliepia gyvas zmogus! Registruojam gedima, pazada, kad
paskambins technikas (pasakau, kad rysys yra, tik neveikia interetas, ir kad
greiciausiai nusimuse parametrai). Praeina pusdienis, tylu ramu. Antras
skambutis - "Jo jo, technikas tuoj paskambins".

2 dienos rytas: "WTF, kur internetas?" Balsas is ragelio "Technikas su jumis
susisieks". "Tai kad jau para, kaip neveikia rysys", "Nieko negaliu padeti,
mes su technikais nebendraujame". Skambutis vakare: "Kodel jau 1.5 paros
nera interneto?" "Technikas su jumis blah blah, mes su jais bendraujame tik
per sistema, jie kada nori, tada tvarko gedimus"... "...."

3 dienos rytas", eilinis skambutis "Ar pas Mikrovisara normalu, kad
interneto nera 2 paras?". "Technikas su jumis blah blah..." Staiga techninio
aptarnavimo mergaitei kyla isganinga mintis "Gi ten pas jus rajone buvo
masinis gedimas, tai matyt technikai ji tvarko". "Koks dar gedimas, pas mane
rysys visalaik buvo, tiesiog patikrinkit nustatymus savo sistemoje". "Mes su
technikais nebendraujame". Skambutis vakare "Kur internetas?"... "Technikas
jums blah blah...".

4 dienos rytas "3 para, kaip nera interneto..." "Technikas su jumis blah
blah, mes jiems nieko blah blah..." Galu gale diena paskambina technikas.
Susitikrinami nustatymai (MAC, paslaugos teikimo adresas), kelios minutes,
ir internetas veikia.

Isvadas galit daryt patys... Beje, turejo pajungti televizija, jau beveik
menuo, kaip jokiu ziniu is Mikrovisatos.

S.Y.
XR

"wytas" <wyto@mailas.lt> wrote in message news:48613160.90102@mailas.lt...
O tai ilgai trunkantis aptarnavimas ar kas? Ar daznai nutinka tokios
nelaimes?