Tema: Re: Zebra interneto keistenybes
Autorius: Andr
Data: 2008-06-21 12:59:38
Jei tu zinomtum nors dali to ka giries zinas, suprastum kaip nusisneki. Va
su tokiais egzpertais linksmiausia dirbt, aiskink ne aiskines kaip yra,
rodyk ne rodes - vistiek savo nesamones sneka ir nebandyk tu jam kanors
paaiskint. Padirbk tu ta darba nors kazkiek, suzinok kaip ten yra istikruju
ir paskui pasakok kaip jie kazko nemoka ar nezino.