Tema: Re: Thunderbird interfeiso kalba
Autorius: Rimas
Data: 2016-09-19 15:32:30
On 2016.09.19 14:43, Laimis wrote:

> Pasikeičia. Patikrinau su portable TB (45.3.0). general.useragent.locale
> reikia pakeisti į įdiegto kalbos paketo lokalės kodą.

Aš turėjau omeny, kad perinstaliavus ant viršaus lyg ir nesikeičia niekas.

> O dėl instaliavimo-perinstaliavimo, tai nesu tikras, kaip kam
> patogiau: tikrai nereikia tada žaisti rankutėmis atstatinėjant profilį
> ir kitus nustatymus?

Kadangi man nereikia, tai tikrai nežaisiu ant savo sistemos :) Bet
kažkada neapsikentęs LT vertimo Thunderbirde, berods tiesiog
perinstaliavau su atitinkamos kalbos versija ir tiek. Nieko nukirst duot
negaliu, bet lyg taip buvo...