Tema: Re: tele2 internetas namams
Autorius: Exx
Data: 2016-08-23 10:50:28
On 2016.08.23 10:10, Robertas wrote:
> As gsm operatoriu pasiulymus stebiu metai laiko (teo jau uzp.... su savo
> dsl, nors optika zadejo ivest pries 3 metus), nuo pernai rugjucio,
> kadangi tuo metu paemiau bites siulyta "neribota (70gb limitas)"
> pabandymui (labai ikyriai siule nemokamai 3 menesiams isbandyti). Iki
> dabar bite siule uz 19eu 70gb "neribota", t2 siule 100gb "neribota" uz
> 19eu, omnis siule 120gb "neribota" uz 24eu + spotify 6men. Bet esme ne
> tame, esme kaip kokybe ? As nemegstu isispareigojimu ir visada
> stengiuosi isvengti prisirisimo, o cia sutartis 24men, bijau, kad nebutu
> [...]

Žaidimų tai aš jau seniai nežaidžiu :) Dėl kokybės, tai mane ji iš
dalies tenkina. Žaidimus mano vaikai žaidžia, vyresnėlis tik tinkle,
sako būna karts nuo karto lagas, bet ir tai tik tada, jei jaunesnėlis
ant youtubo užsėda. Mano vietoje greitis pastovus yra visada 2-2.2Mb/s,
bet kartais pakyla iki 2.5Mb/s. Didesnio nesu matęs. Torrentus siuntimui
naudoju labai retai, jei reikia žiuriu tiesiai iš jų filmus ar tv. Tai
jei filmas iki <15GB - viskas eina kuo puikiausiai, savaime aisku jei
ripas (BDRemux) ~>30GB tai taip, kartais užlagina. Kadangi gyvenu
užmiestyje, tai greičiu kaip ir patenkintas, kažkada buvau gavęs IPTV
m3u failiuką su TV kanalais ir kol rodė visus rodė be lago ir HD
nestabdė. Pas mane sutartis be įsipareigojimo - ir mobilaus patogumas
tame, kad gali vežiotis tą inetą, pvz į sodybą prie ežero, šiaip gamtoj
ir pan.