Tema: Re: Proxy Serveris internetui
Autorius: Nerijus
Data: 2016-05-05 10:02:04
On 2016-05-04 08:41 PM, YZF wrote:
> Tai paprasciausias kuris kelias: imu routeri kuris palaiko dd-wrt, jame
> darau konfiguravima ir jungiu ji kaip dar viena TEO namo vidinio tinklo
> klienta?
>
> Ar ji naudoti vietoj pagrindinio TEO namo routerio?

	Jei naudoti proxy, tai kliento pusej "nieko jamti nereikia", reikia tik
firefokse "uzhdeti varnele".
	Tik reikia, kad kazkas TEO tinkle ar ant savo ruterio ar ant kompo
pakurtu ta proxio serva. Senais laikais padorus ISP turedavo savo
proksius, rimtus, su keshavimu. Nezhinau kaip dabar yra. Gal dar sukas
kur nors koks proksis telekome?

	Nu o jei tu sumastysi susikonfiginti site to site VPN'a, tai sekmes
konfiginant abu ruterius "kad viskas veiktu taip kaip reikia".
	Be to asmenishkai ash, tai tokio dalyko neleisciau ant savo ruterio. Nu
nebent tu butum mano brolis ar siaip geras sabutylninkas. :-)
	Siaip site to site VPN'a palaiko dauguma "padoriu" ruteriu. Todel deti
butent dd-wrt kaip ir nera prasmes, nu bet cia jau reikia ziureti
konkreciai abu ruterius. (Telekomo ruterij maciau kazkokius nustatymus,
bet nebandziau naudoti, nes taip ar taip naudoju OpenWRT.)

	N. M.