Tema: Re: Mikrotik
Autorius: Dikiz
Data: 2016-02-01 17:49:59
naudojam MIKROTIK RB952Ui-5ac2nD hAP ac Lite ir pora MIKROTIK
RB/2011UAS-2HnD-IN
dirba kaip priklauso galvos skausmo 0,ta prasme paleidai ir pamirsai kad
toks daigtas egzistuoja.Lankstumo daugiau eni reikia,ypac eiliniam
vartotojui,aisku konfiginimas netoks user friendly kaip
visokiuose asus,tplink ir t.t.SIgnalas ok,o mirktoiko toks jausmas kad ir
jautrumas wifi geresnis.

"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message
> Sveiki,
>
> Kas nors esate bande Mikrotik wireless maršrutizatorius? Vertas dėmėsio
> reikaliukas ar nelabai? Man svarbiausia stabilumas, lankstumas ir normalus
> signalas.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.