Tema: Re: linkomanija - nepriskaičiuoją išsiunčiamų duomenų
Autorius: YZF
Data: 2015-09-02 17:56:48
'lievas' tai ne kokybe prasta, o nera reikiamos kalbos arba kazkas
susiknise ir kreivas releasas. Gali buti 40GB, gali buti 20GB, nebutinai.

O jeigu tu nesuvoki titru prasmes, tai cia tavo durnumo problema. Arba
kitaip tariant, dar nesuaugai iki tam tikro filmo ziurejimo budo. Ir
titrai nebutinai kita kalba.

Siuntineti pirmyn atgal, kazka derinti? Nafig. Man su 600Mbps greitai
gaunasi tai ko reikia. Ir ne tragiska 3GB kokybe :)