Tema: Re: Teo 600
Autorius: Nerijus
Data: 2015-07-14 10:37:12
On 07/13/2015 12:52 PM, Paul_ wrote:

> Koks switch'o modelis, jei ne paslaptis?

	Kazkoks 24 portu tplinkas, rackinis. Bet problema tame setupe
tikriausiai buvo, kad buvo naudojami 10 metu senumo kompai. Su visomis
ish to ishplaukianchiomis pasekmemis. O gal ir ne. Ot ne px. :-)
	Nors ish kitos puses tai pas abu kompus buvo Intelio tinkleshkes... Ai
uzhkniso aishkintis, tai palikau taip. Stovi dabar serverinej tas switsas.
	Nu teisybe sakant tai koki 60-70 MB/s tai ejo, bet niekaip ne daugiau.
Cia grynai TCP/IP protokolo lygyje, nieko niekur neseivinant ir
neskaitant. Kaip sakoma ish visno kompo ramo i kito rama per tinkla.

	N. M.