Tema: Re: google atvaizdavimas/redirectas
Autorius: gopenzo
Data: 2015-05-29 23:12:16
o koks tikslas tokio dalyko? žmogus turi būti vedamas ten, kur yra informacijos, kurios jis ieško.
vienas iš sprendimų...pakeisk tą nuorodą į kurią einama iš google, o iš tos senos nuorodos su 302 redirektink į titulinį.

bet greičiausiai praeis kiek laiko ir google vėl suindeksuos taip, kaip jis mano, kad bus gerai :)