Tema: Re: http://sauktiniai.kam.lt/
Autorius: amenox
Data: 2015-05-19 14:41:01
Prieš neatsimenu kiek metų nusipirkau kompą su XP (kažkoks Intelio core duo,
nepamenu jau). Per tą laiką ant tų pačių geležų pakeičiau ir win7 ir win8,
daba jau win8.1. Kiekvienas pakeitimas nie kiek nestabdė, netgi sakyčiau
atvirkščiai. Manau taip pat sėkmingai į Win10 su juo numigruosiu, na gal tik
diską jau reikėtų i SSD paupdatint. Taip kad kaip saka problemos tik jūsų
galvose. Na suprantama jei bandoma viską pakurt ant pirmo pentiumo tai tada
kita šneka. Šiaip ką noriu pasakyt, "kiekvienas windows update yra šūdas"
(c) tauta. Kai išeis Win10 visi sakys kad jie šūdas nes va aš su Win8 ir
nematau reikalo updatint, kaip kad daba sako kad win8 yra šūdas va win7 pats
tas, ir kaip kas sakė prie winxp kad win7 šūdas ir t.t., nu supratai apie ką
aš. :)

P.S. Nesu geimeris jei ką.