Tema: Re: spameriai
Autorius: No-Name
Data: 2015-04-16 22:56:51
Greičiau sumažėjus pardavimams spamo padedami tikisi išplaukti. Jeigu
spameriai lietuviški ir palieka savo nuorodas - svetainę, el. pašto
adresą ir tt. reikia rašyti jiems arba hostingo/pašto tiekėjams. Jeigu
nereaguoja, galima tada jau ir kreiptis aukščiau. Bombų siuntinėti
neverta, tokiu būdu pats patampi nusikaltėliu ir pakišinėji savo
paslaugos teikėją...
Į kitų šalių spam reikia nereaguoti, jungti filtrus ir viską siųsti
/dev/null...