Tema: Re: bite 12mbps no limit?
Autorius: Vytautas
Data: 2013-07-17 01:52:03
kaimynai pries tai naudojo omni, tai mazdaug praejus 2/3 menesio turedavo
ijungta apribojima greiciui (turejo ar ne 10 gb duonenu)
o bites no limit uz 59 lt vistiek yra limitas nuo kada apriboja greiti - 20
gb. aisku greitis vidutiniskai 12 Mbps visai neblogai.
bet vat del tu 20 gb ir neimciau jo - per menesi "sunaudoju" iki 120 gb
mobiliu duomenu