Tema: Re: Ebay refundas kai atidarytas case
Autorius: tOMZY
Data: 2013-06-16 21:59:48
Meluoja. Man kaip tik du paskutinius atvejus grąžino pinigus kai buvo open
case. Grąžinus, case automatiškai užsidaro.
Ebay irgi rašo, kad neuždarynėt, kol neišsisprendžia ginčas - arba išsiunčia
prekę, arba grąžina pinigus. Uždaręs ginčą, po to jau negalėsi niekam
pasiskųsti.
Manau, spausk ant nuorodos, kur rašo kažką panašaus į "escalate this case to
ebay", kad ebayaus vadzybininkai paskaitytų - iškart pamatys, kad pardavėjas
makaronus kabina, ir atgausi pinigus.

"Andr"  wrote in message news:kpd5im$f5a$1@trimpas.omnitel.net...

Ar gali kitaicas refundinti kai yra open case? Jis pasakoja kaip jis nori
refundint, bet pinigai yra isaldyti, nes atidariau case ir jis nieko negali
padaryt kol neuzdarysiu case'o. Aisku uzdarius, jis gali del skersa ant
manes.
Kazkada buvau iskeles disputa per paypala, tada tikrai buvo visa sellerio
paypalo acc uzsalde. Bet ebayjus ar gali paypale pinigus uzsaldyt?