Tema: Re: internetas: Teo vs. Mvisata
Autorius: Rimelis
Data: 2012-11-19 07:17:42
On 2012-11-15 00:48, remigijus wrote:
> kaip manote, verta mesti Zebra (60 lt/men., dsl) ir paimti Mikrovisata
> bevieli (40 lt/men., metus laiko 19 lt/men., irangos kaina 499lt)? Teo
> kokybe lyg ir tenkina, bet ne kaina. Kaip Mvisatos bevielio kokybe
> (Kaunas Dainava)? Zinau tik kad nuo mano namu iki ju artimiausio
> siustuvo ~800 metru. Kitu normaliu tiekeju variantu kaip ir nera.

Laidas yra laidas. Galiu papasakot apie MVisatos (dabar jau CGates)
belaidzio situacija Noreikiskese, tai siaip dirba stabiliai, bet greitis
labai jau svyruoja. Ypatingai pasijunta vakare, labai pailgeja ping'as
(~100-200ms), o ir pametamu paketu skaicius jau ~5%. Tokiomis salygoms
skype'int net vien tik balsu jau daros problematriska, nekalbant apie
Kiek teko issiaiskint, tai problema su ju access pointo iranga. Teko su
technikais bendraut, tai jie pripazino, kad kazkas negerai, bet apart
periodines savo 1irangos perkrovimo negalejo kazka padaryt. Po
perkrovimo pingai patampa normalus, apie 10-20ms. To uztenka dienai-
dviem, paskui vel panasiai kartojas...
Cia situacija pas mane, kur provincija ir toli grazu nevisi turi aplamai
koki tai Teo laida, todel vartotoju skaicius tam AP turi nemenkas jau
but. Mieste, kur pasirinkimas jau ne toks mazas yra, gali buti ir
kitokia situacija. Pamenu man irgi veike kurkas geriau pries metus tris,
bet po to pradejo vis po truputi prasteti...