Tema: Re: mezon yzi
Autorius: tOMZY
Data: 2012-11-16 19:47:11
o tai dar ir už "remontą" susimokėjai?

pas mane tas pats Yzi. kadangi man per mėnesį jau kelintą kartą dingta
kelioms dienoms internetas (šiuo metu neveikia irgi, todėl pasijungęs per
mobilųjį. Geriausiu atveju kažkas imsis kažką daryt pirmadienį), šiandien
paskambino kažkas iš jų ir paprašė, kad Yzi administravimo puslapyje
aktyvuočiau nuotolinio administravimo galimybę. Sakė, atnaujins. Pats
neradau internete naujesnės firmware versijos.   Tai gal čia irgi kažkokius
sertifikatus žada sukelt.

"Zanas"  wrote in message news:k85jrb$l50$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu pasidalinti patirtimi su mezonu.
ilga istorija trumpai:
modemui jau daugiau negu 12 men ir jis nebegarantinis.
padarius factory reset jis jau nebepasijunge i wimax tinkla.
pries tai factory reset buvo darytas keleta kartu ir be problemu.
paskambinus i supporta man buvo pasakyta kad modemas sugedo ir reikia
pirkti kita (299lt)
po 3 savaiciu daug skambinejimo ir susiradus informacijos inete apie
yrenginy pasijungiau i admin konsole ir log`e buvo matyti kad nesijungia
del netinkamu sertifikatu.
po vel ilgu skambuciu i supporta seip ne taip prieme paziureti modema
"bet be jokiu garantiju" :)
gavus yrenginy atgal buvo matyti kad suuploadinti nauji sertifikatai ir
modemas puikiausiai veikia.

isvada, ar per neismanyma ar kad igrusti nauja modema kencia klientas.
nelabai maloni praktika.
p.s nuo pirmo skambucio i supporta iki modemo sutvakymo praejo 1 menesis.