Tema: Re: pokalbsi su mezono tech. skyriaus konsultantu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-10-20 11:01:58
nežinau kas turėtų atsitikt, kad aš pasirašyčiau su Erdvės - Mezon sutartį . .
   manau, kad dabar nesinervuodamas turėtum laukt sutarties termino pabaigos  ;)
O jei turi pakankamai pinigų, tiesiog nesinaudot jais ir jungtis prie kito provaiderio. Aš kažkada taip dariau. Keliasdešimt litų teko kas mėnesį paprasčiausiai mest į balą.

  Pav. Mikrovisatoj galima interneto tiekimą sustabdyt ir už sustabdytą laiką mokėt nereikia. Vienok, sutarties terminas prasitesia tam pačiam laikui. Galima tikėtis, kad per tą laiką kas nors pasikeis į geresnę pusę . . ? Arba išloši milijončiką ir tie pinigėliai bus nesvarbu .