Tema: Re: CROSS: LIETUVA vs RUSIJA siandien tiesiogiai telefone?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-08-08 13:01:28
O mane delfine užkabino valdymas gestais (gal labiau piešiamais simboliais).
Exit tab, exit browser, refresh, go to top ir pan.
Plius stacionariam FF'as kažkodėl nebelimpa man vabščė. Bet čia laikinai. Aš
kas pusmetį ar metus šokinėju nuo FF pas chrome ir atvirkščiai :-)

"miashka_work"  wrote in message news:jvtd1t$ec5$1@trimpas.omnitel.net...

naudoju Mozilla. būtent dėl sinchronizacijos.