Tema: Re: mokejimo "uzhshaldymas" paypal
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-06-29 22:48:07

Kažką pigiai nusipirkai, sumokėjai, o pardavėjas nusprendė, kad nenori
tau už tiek parduoti ir tyli, nes neturi ką pasakyti, gal net gėda
užvaldžiusi... Pinigą panaudos apyvartinėm (jei aktualu keliom
savaitėm), ar sulauks PayPal disputo ir grąžins pats.

O šiaip būna gi ir žmonės išvykę, negavę, komp. virusai užpuolę ar dar
kas. Jei savaitę tyla, kas porą d. dar po laišką ir -> PayPal dispute.
Visiškai normali praktika. Ne visi yra sąžiningi pardavėjai/pirkėjai.

Man yra buvę, kad į laiškus neatsako, o siuntinys atėjo po ~3 sav. Kaip
ir viskas OK. Svarbu to termino 45 d. nepražiopsot. Parašai feedback'e
1* prie communication, ar pastabose, kad kiti žinotų ir tiek žinių.