Tema: Re: AirMAX+routeris
Autorius: CatBlack
Data: 2011-04-27 23:27:43
Dekui jau susitvarkiau - kadangi pirma karta dejau RJ45 atgalius, supainiojau du laidus vietomis:)
Viskas veikia.

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ip9h22$85v$1@trimpas.omnitel.net...
Biski supainiuotai tu čia pasakoji.
1. Kas jungiasi į maitinimo bloką? negi UTP kabelis.
2. Prie ko jungiasi wireless ? Prie routerio ar dar kokio "maitinimo bloko"?
  2.b)  Jei wireless jungiasi per routerį, reiškia, routeris prisijungęs prie tavo provaiderio. Kuo aš labai abejoju, jei nesijungia per kabelį kompai.

Jei veikia wireless, tada laptope dedi komandą Run - cmd, ten ivedi juodam lange  ipconfig/all  ir žiūrai tinklo adresus ir konfiguraciją.

Reikia turėt omeny, kad wireless prie routerio gali jungtis kitais adresais, pav. 192.168.2.2,   čia pagal gamintojo sugedimo laipsnį  variacijos.

o šiaip dar reikia žinot, kokiu protokolu patiekia internetą tavo provaideris. kas būna surašyta sutartyje.
   Variantas: provaideris prisirišęs prie kompo tinklo kortos MAC adreso ir routeris nesijungs... bet tada klaustukas, kaip jungiasi tavo vireless. . . .