Tema: Re: Lietuviska televizija online?
Autorius: Kestas.
Data: 2011-04-06 22:19:47
> Amerikoje buvo paimta sutartis
> su "dviem vartotojais aka dviem naudojamais televizoriaias", vienas liko
> amerikoje, vienas atvaziavo i lietuva. Viskas eina per interneta ir ziurima
> amerikos kabeline su simtais kanalu, tarp kuriu ir patys populiariausiais
> discovery, showtime, abc, syfy ir t.t.

Imho tiekejas kazkokiu budu apeina licenciju dalintojus, tipo ziuri "vidiniame tinkle"
(vpn ar panasiai), o ne "per interneta". Techniniu bedu transliuoti inetu kaip ir isvis
nera (na, gali nebent nepasimoketi esant mazam vartotoju skaiciui perkoduoti),
visos bedos su licencijom (kiek esu mates "didmenines" ju kainas musu regionui
tai realiai nzn, musu kabeliniu provaideriai, jei saziningai apskaito vartotojus, teoriskai
dirba i minusa)