Tema: Re: Susirasymas
Autorius: Aras
Data: 2011-03-14 11:02:44
Jau per vėlu, bet problema, matyt kompe. Aš iš vieno kompo dusinau virš trijų valandų, po to dar darbe bandžiau, tada bandžiau su kita naršykle, tada pas kolegą darbe pabandėm sinchroniškai - jam be problemų, o man po 3 minutes krovė tinklapį...
Tada namie su kitu kompu per pusvalandį susivedžiau visą šeimą.
Taip ir likau nesupratęs, kur bėda.