Tema: Re: blokuoja torrentus?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2011-01-10 19:24:00
nu tai santykis up/down bendras per visa kiek programa instalinta 1,7

nemanau, kad aktualu ar 170GB/100GB ar 1,7TB/1,0TB

"eksliuzyvus" relyzai buna maximum savaite.. paskui vistiek isplinta per
kitus
greitis... man vistiek mano interas riboja, o ne seederiu trukumas ir
man vienodai ar filmas ateina per 1min ar per 40min (skirtumas greicio
40x), vis tiek nieko neprireikia "cia i dabar"
archyviniai torrentai uzdaram trekery? bandziau kazkada linkomanija..
tai realiai tik populiariausius galima siustis. kas nors retesnio,
senesnio idomesnio - ziurek ir neber nieko..

nzn nzn. atviruose kaip tik yra didesne tikimybe, nes zmoniu yra n+k
kartu daugiau.

o del saugumo.. tokioj linkomanijoj turbut  15megztuku sedi. o
uzsienietisku megztuku skaiciu smarkiai riboja peerblock.

na cia kiekvienam savo turbut.. :)

kas pvz linkomanijoj nepatiko - tai praktiskai neverta ten list jei nori
ko nors senesnio atsisiust. nes uploadint is taves jau niekas
neuploadina. nezinau kaip dabar - bet anksciau girdejau siuntinedavo
visi porn.packus vienas kitam, atsisiunti 50gb porn.packa ir seedini
tokiems patiems 'gudruoliams'.. o prasme? gaut "naujasia" CAM relyza su
kokio nors Kazio ar Petro pragertu igarsinimu? :)