Tema: Re: akis .
Autorius: audrius
Data: 2010-12-28 02:03:43
man buvo panasiai kai kuriais gyvenimo etapais - tai vienas gydytojas is karto paciupinejo po pakausiu esanti randa ir paklause ar stipriai buvau susitrenkes... tai ir as klausiu, ar nesusitrenkei kartais galvos prie regos centro (gali but ir seniau, pries kelis-keliolika metu)? o tykas kaip atejo, taip ir praejo, tiesiog ant vitaminu ir mineralu pasedejau ir tiek, bet praejo ir atejo kazkaip nesistemingai