Tema: Re: Ką atveda į namus Zebra Šviesolaidinio atveju?
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-12-01 13:11:59
Tai optinio kabelio galą bute/name gali paprašyti palikti kokio tik nori
ilgio.
O šiaip tai aš irgi turiu namo skydinėj nuo savo skaitliuko pasidaręs
rozetę ir ten laikau tai, ko nenoriu bute laikyt :) Tad jei bijote, kad
optinis konverteris į namus netilps :) tai optiką su konverteriu ir
palikit namo skydinėj, o į namus iki routerio jau utp kabelį nusimeskit.