Tema: Re: patarkite del svetines ir upload video failo iki 500mb
Autorius: Volcano
Data: 2010-11-08 01:00:18
thanks sita pabandysiu, t.y. jau bandau. :) eina  failas...
gal zinai ar yra kazkoks limitas, laikomo failo? t.y. kiek dienu menesiu
metu jis nebus istrintas? kokiu principu ilgaamziskumas failo skaiciuojamas?
bet manau kad cia uploadini ir linka gauni...? o man vat reiktu kad linka
duodi ir kaip youtube galima iskarto paleisti kad rodytu vaizda... as tokio
varianto ieskojau (su failu dydziu iki 500mb ar kad ir 1400mb leistu)...
--
Volcano