Tema: Re: Q: Interneto sparta
Autorius: ejs
Data: 2010-07-15 19:18:52
am rašė:
> Ar tikslinga imonei diegti atskira interneto linija, norint, kad svetaine,
> kurioje talpinama daug vaizdines informacijos (aukstos kokybes nuotraukos,
> filmuota medziaga), veiktu be sutrikimu? Ar visgi uztenka prasyti interneto
> tiekejo didinti esamos linijos sparta? Kokia interneto sparta rinktis siuo
> atveju?

perkam ar parduodam?

Jei perkam, reikia žinot esamos linijos pralaidumą, vartotojų skaičių ir
linijos išnaudojimą.  Jei labai reikia, galima įdarbinti QoS.
Pvz mano kontora turi berods 48Mbs šlangutę, trumpalaikis pikinis
išnaudojimas (>15sek) ~20Mbs, fonas ~0,1Mbs. 10 vartotojų. Poreikio
didinti greitį kaip ir nėra

Jei parduodam, serverį statom kuo arčiau "stuburo". iš žiūrom kokio
srauto jam reikia.

--
  ejs